31.
05.
2017.
Pozostałe
Pozostałe
Przyjęliśmy zaproszenie do międzynarodowego projektu T-Port. Jego premiera odbyła się podczas Festiwalu Filmowego w Cannes. Nasze filmy oglądać będzie teraz branża filmowa z całego świata!
Podczas tegorocznego festiwalu w Cannes odbyła się prezentacja platformy marketowej T-port. W spotkaniu uczestniczyli producenci filmowi, dystrybutorzy, twórcy, przedstawiciele funduszy i szkół filmowych z różnych części świata. Platformę prezentował Amos Geva (Sales Executive). Po prezentacji odbył się panel dyskusyjny z przedstawicielami stacji telewizyjnych, platform vod i dystrybutorów na temat dystrybucji filmów krótkometrażowych.
T-Port to platforma internetowa pełniąca funkcję katalogu filmów studenckich szkół filmowych z całego świata. Powstała z inicjatywy TAU, uniwersytetu w Tel-Avivie, największej uczelni w Izraelu, organizatora Tel Aviv International Student Film Festival.
Filmy, które znajdą się w T-Porcie udostępniane będą profesjonalistom z branży filmowej: producentom, dystrybutorom, organizatorom festiwali, nadawcom telewizyjnym. Platforma ma służyć promocji studenckich produkcji i ułatwieniu kontaktów ze studentami tym, którzy poszukują młodych talentów na rynku filmowym.
Jak działać będzie T-Port? Każda uczelnia, po stworzeniu na platformie własnego katalogu, może umieszczać w nim 50 filmów rocznie, z dokładnym opisem i możliwością śledzenia statystyk odwiedzin.
T-Port to platforma internetowa pełniąca funkcję katalogu filmów studenckich szkół filmowych z całego świata. Powstała z inicjatywy TAU, uniwersytetu w Tel-Avivie, największej uczelni w Izraelu, organizatora Tel Aviv International Student Film Festival.
Filmy, które znajdą się w T-Porcie udostępniane będą profesjonalistom z branży filmowej: producentom, dystrybutorom, organizatorom festiwali, nadawcom telewizyjnym. Platforma ma służyć promocji studenckich produkcji i ułatwieniu kontaktów ze studentami tym, którzy poszukują młodych talentów na rynku filmowym.
Jak działać będzie T-Port? Każda uczelnia, po stworzeniu na platformie własnego katalogu, może umieszczać w nim 50 filmów rocznie, z dokładnym opisem i możliwością śledzenia statystyk odwiedzin.