20.
12.
2013.
Pozostałe
Pozostałe
Szkoła Filmowa wzbogaciła się o najnowocześniejszy sprzęt do postprodukcji filmowej, który jest wykorzystywany w najlepszych firmach postprodukcyjnych zarówno w Polsce, jak i w Hollywood.
Dzięki dofinansowaniu ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa
Narodowego w ramach zadania "Centrum Nowych Mediów - I etap
wyposażenia" zostały zakupione nowoczesne stacje do edycji obrazu filmowego
wraz z oprogramowanie firmy AVID, uznanym na całym świecie za profesjonalny program do montażu filmu.
W wyposażeniu Szkoły znalazło się także najszybsze urządzenie ingestowe CLIPSTER, które w czasie rzeczywistym przechwytuje prawie wszystkie formaty video do 4K, może wykonać skalowanie i formatowanie do dowolnego kodeku Video bądź pojedynczych klatek. To urządzenie wykonujące kopie do kina cyfrowego DCP. Clipster jest nazywany sercem DI (Digital Intermediate), jego prace wspomaga 90 TB macierz SpycerBox, która jest w stanie udźwignąć pliki 4K i podać je w czasie rzeczywistym do Clipstera i do innych urządzeń.
Aby skompletować w Szkole Filmowej całą ścieżkę postprodukcyjną, kupiono również stanowisko do korekcji barwnej, postawione - tak jak i stacje Avidowe - na stacjach firmy HP. Korekcja odbywa się na programie DaVinci Resolve, a za prawidłowy podgląd odpowiada jedyny uznany na rynku monitor referencyjny do korekcji barwnej Dolby PRM - 4200.
W wyposażeniu Szkoły znalazło się także najszybsze urządzenie ingestowe CLIPSTER, które w czasie rzeczywistym przechwytuje prawie wszystkie formaty video do 4K, może wykonać skalowanie i formatowanie do dowolnego kodeku Video bądź pojedynczych klatek. To urządzenie wykonujące kopie do kina cyfrowego DCP. Clipster jest nazywany sercem DI (Digital Intermediate), jego prace wspomaga 90 TB macierz SpycerBox, która jest w stanie udźwignąć pliki 4K i podać je w czasie rzeczywistym do Clipstera i do innych urządzeń.
Aby skompletować w Szkole Filmowej całą ścieżkę postprodukcyjną, kupiono również stanowisko do korekcji barwnej, postawione - tak jak i stacje Avidowe - na stacjach firmy HP. Korekcja odbywa się na programie DaVinci Resolve, a za prawidłowy podgląd odpowiada jedyny uznany na rynku monitor referencyjny do korekcji barwnej Dolby PRM - 4200.