20.
02.
2014.
Pozostałe
Pozostałe
Kamil Jaworek i Krzysztof Szafraniec, studenci V roku animacji i efektów specjalnych, pracują nad prototypem gry oraz filmem "Cracov 1500", na który dostali stypendium Marszałka Województwa Łódzkiego.
Krzysztof Szafraniec: - Pracujemy nad filmem animowanym i
grą muzyczną. A ponieważ nie jesteśmy informatykami, nawiązaliśmy współpracę ze
studentami III roku Politechniki Łódzkiej. Na pierwsze spotkanie przyszło 12
osób, prace programistów mogą być dla nich zaliczeniem semestru.
http://filmpolski.pl/fp/index.php?osoba=11112962
http://www.cracov1500.pl/
http://cracov1500.wordpress.com/
Kamil Jaworek: - Przewidujemy, że w marcu będzie gotowy prototyp gry na urządzenia mobilne. Dostarczymy zaplecze fabularne, robimy animację do gry, całą scenografię, reżyserujemy. W Szkole są warunki do pracy, mamy stanowiska komputerowe i zaplecze technologiczne, a programiści są niezbędni, by stworzyć całość.
http://filmpolski.pl/fp/index.php?osoba=1191618
- Muzyczna historia przedstawiona w prototypie kręci się wokół motywów i bohaterów, których poznamy w animacji, czyli ekipy filmowej, która prowadzi śledztwo w średniowiecznym, alternatywnym Krakowie, gdzie broń zastąpiono muzyką - mówi Kamil Jaworek. - Wcielamy się w rolę młodego architekta, bezpośrednio zamieszanego w "wybuchową" aferę. W prototypie czekają nas rytmiczne pojedynki: w karczmie w akompaniamencie żydowskich tancerzy, oraz pościgi, w tym jeden na poszyciu konnej lokomotywy. Przed nami sporo pracy, dużo się uczymy i jest coraz lepiej.
Animatorzy współpracują z kompozytorem Szymonem Szewczykiem, który przygotowuje muzykę do prototypu gry. Za koordynację prac przy projekcie odpowiedzialna jest Natalia Kwiatkowska, studentka V roku Organizacji Sztuki Filmowej.
Zdjęcia: Mikołaj Zacharow
http://filmpolski.pl/fp/index.php?osoba=11112962
http://www.cracov1500.pl/
http://cracov1500.wordpress.com/
Kamil Jaworek: - Przewidujemy, że w marcu będzie gotowy prototyp gry na urządzenia mobilne. Dostarczymy zaplecze fabularne, robimy animację do gry, całą scenografię, reżyserujemy. W Szkole są warunki do pracy, mamy stanowiska komputerowe i zaplecze technologiczne, a programiści są niezbędni, by stworzyć całość.
http://filmpolski.pl/fp/index.php?osoba=1191618
- Muzyczna historia przedstawiona w prototypie kręci się wokół motywów i bohaterów, których poznamy w animacji, czyli ekipy filmowej, która prowadzi śledztwo w średniowiecznym, alternatywnym Krakowie, gdzie broń zastąpiono muzyką - mówi Kamil Jaworek. - Wcielamy się w rolę młodego architekta, bezpośrednio zamieszanego w "wybuchową" aferę. W prototypie czekają nas rytmiczne pojedynki: w karczmie w akompaniamencie żydowskich tancerzy, oraz pościgi, w tym jeden na poszyciu konnej lokomotywy. Przed nami sporo pracy, dużo się uczymy i jest coraz lepiej.
Animatorzy współpracują z kompozytorem Szymonem Szewczykiem, który przygotowuje muzykę do prototypu gry. Za koordynację prac przy projekcie odpowiedzialna jest Natalia Kwiatkowska, studentka V roku Organizacji Sztuki Filmowej.
Zdjęcia: Mikołaj Zacharow